16 Eylül 2013 Pazartesi

The BALM Göz Makyajı Bazı / PUT A LID ON IT Eyelid Primer






    Yeni bir ürün ve the Balm göz makyajı bazı. Gratise  meşhur Mary Lou Manizer  almak için gittim ama,  indirim olmamasına karşın bitmişti :(( .  Yağlı göz yapısı olanlar, makyajım akıyor diyenler, sorun çözüldü diye yazmıştım fakat,  yazımı düzeltmek istiyorum. Daha önce övgüyle bahsetmiştim fakat altına daima kremde sürüyordum. Krem sürmeden baz uygulayınca sonuç korkunç.Göz çevremi kurutuyor. Krem yapılı rahatlıkla uyguladığım kapatıcımı zorlanarak uyguladım ve göz çevremdeki deri pullanmış gibi çok sağlıksız  bir görünüm ortaya çıktı. Üzerine krem sürdüm de normal sağlıklı haline döndü ki bu sağlıksız bir uygulama! İçindeki talc buna neden olmuş olabilir. Bu kurulukta uzun vadede derin kırışıklık anlamına gelir zannımca!
Artılarına ve yapısına geçersek: Yapısı ince, hafif kremsi. Kokusu yok. Çok şirin bir ambalajı var. Az bir miktar yeterli oluyor ve renksiz. Kızarıklıkları kapatmak vs. özelliği yok. Göz farı vs şeyler herkeste olduğu gibi belirli bir noktadan sonra bende de uçuyor. Çok kaliteli bir ürün kullanılmıyorsa bu böyle. Benim derdim göz kalemleriyle. Hangi markayı denersem deneyeyim sorun hep aynı, akan gözler :S. Gerçi buğulu bir hava katıyor ama, net bir görüntü istediğimde sonuç hep aynı oluyor! Mary Lou almaya gitmişken gözüm bu ürüne takıldı ve bende denemek üzere aldım.  Gözlerimle sürekli oynayan biri  olmama rağmen kalem ben temizleyene kadar sürdüğüm gibi kalıyor. Ama bu ürünü tekrar almayacağım kesin.
   
                                                                                                    Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder