9 Aralık 2013 Pazartesi

Dior Crayon Khol Göz Kalemi Noir Black 099




Selamlar :)) uzunca bir ara oldu bu, ama  çalışma hayatı çok yoğun ve benimde pilim bitmiş oluyor :S. Yazacak çok şey birikti, alınan bir sürü yeni ürün var sabırsızlıkla anlatmak istediğim.Hepsine yetemiyorum işte,  azar azar :))


Dior'un bu kalemini alalı aslında en azından  iki yıl  oldu ve kalem hala kocaman. Neden? İlk olarak kalemi alma nedenim akmayacağına inanmış olmam. Sıkça bahsettiğim gibi  göz kalemleriyle ilgili sıkıntım var,  akmasından rahatsız oluyorum ve bunun  için bazda satın almıştım. ( Bu arada YSL Touche Eclat'ta mükemmel bir aydınlatıcı ve bir anlamda baz, çünkü onunla kullandığım kalemlerde asla akmazdı. Ama bu ayrı bir konu.) Baz kullanmayan biriyseniz ve gözünüzde bende olduğu gibi akma sorunu yaşıyorsanız, yanlış kalem. Çünkü kalem ne kadar da kaliteli olsa, bu benim cildimle alakalı olduğu için bana yaramadı. Ama kardeşlerimde böyle bir sıkıntı yok ve genelde onlar kullanıyor. Sürüm olarak rahat ama,çok kremsi olduğunu söyleyemem. Kalemle ilgili dikkatimi çeken diğer bir nokta da, farın üzerine uygulamada sıkıntı yaşıyor olmam. Yani kalem farın üzerine sürünce yoğun bir siyahlık vermek yerine; silik, buğulu göz makyajı yaparken kalemi sürüp dağıtma işlemine gerek bırakmıyor. Böyle bir işlem için avantaj,ama yoğun bir siyahlık isterseniz yetersiz kalır. En azından bende öyle. Ama sonuçta hepimizin cildi farklı yapıda .Durum sizde daha farklı olabilir. Siz daha önce kullandınız mı bu ürünü, sizin görüşleriniz nasıl? Özellikle akma problemi yaşayanlar, umarım görüşlerinizi  paylaşırsınız :))
Kendinize iyi bakın ^^ 



2 yorum:

  1. Ben kullanıyorum genel olarak memnunum akma kesinlikle yok .far üstüne uygulamada haklı olabilirsin ama bir kac kat sürersen imdada sorun yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler görüşünü paylaştığın için:) Evet birkaç uygulamada kendini belli ediyor. Keşke bende de akmasa :S

      Sil