24 Eylül 2013 Salı

MAC Lipstick RUSSİAN RED - MAC Lip Pencil BRICK





MAC Lipstick RUSSİAN RED: Sıra benim  küçük kırmızı rujumda :-) Bu benim ilk mat kırmızı rujum ve severek kullanıyorum.Buğday tenliyim ve russian red tenimde sırıtmıyor. Beyaz tenlilerde de sırıtacağını sanmıyorum çünkü tam bir kırmızı bordo ya da kiremit rengine kaçmıyor. Mat ruj kullanmadan önce, hatta makyaja başlarken, önce dudaklarınıza bir nemlendirici uygulayın. Hem dudaklarınız pütürlü veya kuruysa  yumuşamasını sağlar, hemde mat rujlar genelde nemlendirme özelliğine sahip olmadığı için daha rahat bir kullanım sağlar. Gerçi bu rujda ilerleyen saatlerde gerilme gibi bir sorun yaşamadım ama yine de nemlendirme özelliği olmadığı için gerekli bir adım bence. Kalıcılık olarak fena değil ancak max. ikinci saatte tazelemek gerekiyor. Tazelemeyi unutsanız dahi  öyle silinmiş pembe bir dudak tonuyla kalmıyorsunuz, yine kırmızımtrak güzel bir ton kalıyor dudağınızda ki ben bu tonu daha çok seviyorum. Daha iyisiyle tanışana kadar benim kırmızım bu :))






MAC Lip Pencil BRICK: Dudak kalemiyle ilgili yazacak çok şey yok aslında. Sürümü güzel, rujun  kalıcılığını arttırdığı kesin. Kalemin ambalajı da oldukça kaliteli ve bence çekici. Bu benim ilk dudak kalemim ve kırmızı kullanımı özen gerektiren bir renk olduğu için  aldım. Açıklamasında daha dolgun gösterdiği gibi şeyler yazıyor. Zaten dudak kalemi sizin elinizde, onu dışına taşırmak ya da içinden, tam dudak çizgisinden sürmek bizim elimizde. İlk kalemim olduğu için başka bir markayla kıyaslayamıyorum :( . Bu arada MACin online satışı da olduğu için ürünü nereden alacağım derdi de yok :))  


NOT: Fotoğraf gün ışığında ve flaşsız çekim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder