11 Ağustos 2013 Pazar

Down Under Fruit Kicks










Bu benim favori saç kremim. Ailemdeki herkese de bulaştırdım.Normalde İpek saç kremi kullanılır bizim evde, oda güzeldir ,yumuşacık yapar saçlarınızı. Ama bu ürün başkadır. Bence bir nem maskesine eşdeğer (John Ferida frizz ease gibi) nitelikte. Hacim , parlatma ve nemlendirme özelliklerine sahip. Bir beş dk kadar bekletince daha yararlı olduğunu düşünüyorum. Nar, greyfurt ve meyve proteinlerinden oluşan bu kremin hafif, rahatsız etmeyen bir kokusu var. Saçlarımı ağırlaştırmıyor ve yumuşacık yapıyor. Saçlarının elektiriklenmesinden şikayetçi ev arkadaşımda ısrarlarım sonucu denedi ve oda bu kremin  müdavimlerinden oldu. Bu arada Down Under  ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor ^_^. Artık siz bilirsiniz, ben severek kullanıyorum  denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder