25 Ocak 2014 Cumartesi

MAC Kinda Sexy




Merhaba, herkese güzel bir tatil diliyorum. Tabi öğretmenseniz 15 günlük bir tatil sizi bekler :). Bugünkü konuğum M.A.C Kinda Sexy. 





Kinda Sexy mat bir ruj. Sürerken zorlanmıyorum ve  dudaklarımı kurutmuyor. Kusurları belli etmek gibi bir özelliği yok ama, ben öncesinde bir peeling (Clinique 7 day ) uygulamaya özen gösteriyorum. Kalıcılığınaysa laf yok, ben temizlemediğim sürece o hep dudaklarımda.  M.A.C rujların en sevdiğim yanı da bu. Kalıcılıkları çok başarılı. Renk zenginliğini söylemeye gerek yok herhalde :). 





Daha çok beyaz tenlilere hitap eden bir ruj. Bendeniz bir buğday olarak almış bulunmaktayım ancak, özel günlerde gözlerimi belirginleştirmişsem bu rujdan ideali olamaz sanırım ya da bir allıkla destekleyerek  gayet güzel günlük bir ruja dönüşebiliyor. Bazen M.A.C Russian Red'le de karıştırıyorum ve uygulamaya bağlı çok güzel bir pembe ya  da tonlarını elde ediyorum.Umarım beğenmişsinizdir.

                                                  ^^Sevgiler^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder