30 Aralık 2013 Pazartesi

2013 BİTERKEN..





2013 biterken gelelim bu yılın en çok sevdiğim ürünlerine :) Buradaki birçok ürünü severek  kullandım. Bir kısmını yazdım, bir kısmı da yolda.  Bol paralı, sağlıklı ve  mutlu bir yıl olsun hepimize.


    Mac Russian Red ruj ve tamamlayıcısı Mac Brick dudak kalemi. Kurtarıcı ve joker rujum. Saatlerce dayanıyor. Kullandıkça dahada seviyorum. Yazısı için buraya.

Maybelline 445 Mango Dıamonds. Yakında yazısını yazarım.Çok doğal bir tonu var seviyorum.
Avon Verry Berry çok güzel  bir sonbahar kış rengi. Avon üretimden kaldırmadıysa klasiklerinize aday olabilir :)Yazısı için buraya.



Oldukça güzel tonları var. Açık tonu gece için ideal bulduğumu belirtmeliyim. Bir bazla kalıcılığını arttırabilirsiniz. Yazısı için tıklayın.



YSL Shocking maskara. Merakıma yenilip arada başka maskaralar denesem de sanırım o hep bir numara olacak.^_^ Yazısı için tık.
Mac Select Moıstrecover NC30. Başarılı bir kapatıcı.Yazısı gelecek :).



Buda bir alışverişim esnasında sürekli fondöten kullanan biri olmadığım için aldığım numune. Çok başarılı buldum ben onu. Yazısı da yolda.^^


Buda benim sevgili pudram Mac Studıo Careblend Pressed Powder Medıum Dark .Yazısı için buraya.



2013'ün sonlarına doğru tanıştım  Nars light reflecting pressed powder'la. İyikide tanışmışım :)). Gizli bir aydınlık veren, başarılı bir sabitleyici ve matlaştırcı. İlişkimizin uzun süreceği kesin^^. Yazısı için tıklayınız.



Aldığım günden bu yana elimden düşmeyen, çalışmaya başladıktan sonra ortalama 12 saat gibi dayanıklılığı olduğunu anladığım allığım Mac Powder Blush Coppertone Matte ve yazısı için buraya.




Favori göz kalemimi de unutmayalım:)Max Factor eyeliner kalem. Yazısı içinde buraya.


Clinıque nemlendiricilerim. Göz kremi ve yüz için. Yazısı gelecekler arasında.


Neutregena göz temizleyicim. Yazısı için tık
Blistex naneli dudak kremim  ve saç  koruyucum.



Bunlarda bu yılki favori renklerim. En dayanıklıları Pastel olanlar.


Farmasi krem gerçek gül kokusu ve başarılı nemlendirmesiyle favorilerimden biri oldu. Farmasi kremin yazısı için tıklayın.
Yağlı boya tüpüne benzeyen kremse bir harika. Yazısı yakında sizlerle olacak :)
Şimdiden mutlu yıllar herkese.  :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder