21 Ağustos 2013 Çarşamba

YVES ROCHER-AVON





Aslında bugün ne yazacağıma karar veremedim..Bir sürü şey arasından ruj ve allıkta karar kıldım.Cilt bakımı konusunda hassas olduğum için burada da ona yoğunlaştığımı farkettim çünkü benim için cilt bakımı makyajdan önce gelir ve genelde makyaj yapan biri değilim.Ayrıca siyah noktalarla dolu bir cildi temizlemek yerine üstünü fondötenle kapatmak dahamı iyi sanki, aynada kendinize baktığınızda nasıl hissedeceksiniz?Klasik bir laf  olsa da, en güzel giysimiz cildimiz diyorumm :))





Yves Rocher  koyu pembe, daha çok far olarak kullandığım, güzel bir allık.Kalıcılık bakımından ekstra bir özelliğini görmedim.Çok açık tenlilerde sırıtabilir. Buğday ve esmerler için ideal.

Yves Rocher  saten dokunuşlu ultra nemlendirici 43 muskat turuncusu ruj kesinlikle harika bir nemlendirmeye sahip.İçinde karita yağı (mükkemmel bir nemlendiricidir) susam ve misk gülü yağı varmış. Alırken bu özelliklere bakmadan almıştım, ama rujun en çok sevdiğim yönü bu oldu. Rengi de nar çiçeği tonlarında olduğu için ilgimi çekti ve hafifte bir parlaklığı var.Dudak rengi koyu olanlar için nar çiçeği ,açık renklilerde de muhtemelen kırmızı etkisi verecek bir ruj.Açıkçası dudak rengim koyu olduğu için istediğim pembeleri kullanamam hiçbir zaman :( İnternetten ruj alacağım zamanda bloglarda aradığım hep bu konu oluyor ama, malesef kimse yazmıyor.O yüzden ben bu dudak tonu olayına deyinmek istedim. Bu arada ruja burdan ulaşabilirsiniz :))


Son olarakta Avon Verry Berry Ruj:Gül kurusu tonlarında güzel bir nemlendirmeye sahip, çantada taşıması rahat-kaybolma ihtimali büyük , küçük ambalajlı tatlı bir ruj.Açık tenlilerde çarpıcı duran bu ruj benim doğal dudak tonumla  uyumlu ve normal duruyor.Ama bu ruju bulabilir misiniz bilmiyorum, genelde Avon benim beğendiğim ürünleri piyasadan kaldırma özelliğine sahip bir firma.

Bu arada rujlarınızı karıştırmayı deneyin. Ben bu iki rengi karıştırmayı çok seviyorum. Sonuca bayılacaksınız!
                                                                      Sevgiler :))

NOT: Fotograflar gün ışında ve flaşsız çekim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder