12 Ağustos 2013 Pazartesi

Down Under Onarıcı Sıvı Saç Kremi





Bu krem bir işe yaramıyor ya da benim saçlarım bu koruyucuyu sevmedi. Gerçekten kötü bir kokusu var. Yumuşak ve sağlıklı saçlarımın  olduğundan bahsetmiştim.Bu ürünü saçlarıma kurutma işlemi sırasında yıpranmasın diye uyguladım.Sprey şeklinde olduğu için uygulaması size kolay gelebilir ama ben hoşlanmadım. Saçlarıma etkisiyse berbattı.Tahta gibi oldu resmen.Ürünü kullandıktan sonra bir arkadaşımla kuaföre gittik ve  koruma amaçlı öneri isteyince görevli saçlarıma dokunup: "Bu saçlar çok kuru, nemlendirmemiz lazım."dedi. Arkadaşımı söylemeye gerek yok herhalde! Neyse ki yıkadıktan sonra eski saçlarıma kavuştum.Yoksa bildiğiniz pirinç almaya giderken evdeki bulgurdan olacaktım. Down Under'ın şampuanını da beğenmediğimi belirtmeliyim, bunun için ayrıca bir yazı yazmayacağım.Ben kırmızı seriden denedim, nude olandan memnun olanlar var biliyorum, sülfatsız ve parebensiz olduğunuda biliyorum ama, daha fazla deneye gerek yok.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder