9 Ağustos 2013 Cuma

DOWN UNDER NATURAL'S SAÇ BAKIM MASKESİ

Bu ürünü hiç beğenmedim. İlk olarak   yoğun kıvamlı. Ürünün uzun kullanılması açısından bu bir artı. Saçlarım uzun olmasına rağmen az bir miktar yeterli oluyor. (AMA ÜRÜNÜ BİTİRMEDİM!) Ürünün açıklamasında: Yoğun nemlendirme, parlaklık verdiği ve onarıcı etki yaptığı yazıyor. Açıkçası benim saçlarım kendinden parlak ve saçlarımı tarama gereği duymayacağım kadarda düzgün.Bu nedenle saçlarımı parlattığını söyleyemeyeceğim. Kokusunun da berbat olduğunu belirtmeliyim. Ben sadece ürünü cilt bakım ürünlerinde olduğu gibi var olanı korumak amacıyla aldım. Birde saçlarım uzun olunca sık sık kestirmek istemediğim için kırılmasını önler diye düşündüm. Bu ürünü ıslak saçlarınıza uygulayıp 10 dk bekletip tarıyorsunuz. Ancak bu işlem tam bir işkence! Normalde saç kremi bile saçınızı yumuşattığı için taraması kolayken, maske kazıklaştırıyor sanki ve taraması imkansız bir hal alıyor. Sonuç sağlıklı ve dökülmeyen saçlarınızın giderde toplanması oluyor. Zaten 10 dk beklemek bir işkence bir de saçlarımın dökülmesi! Asla katlanamayacağım bir şey ve  üçüncü uygulamadan sonra ürün çöpte. Normalde bir ürünü üçüncü uygulamadan sonra bırakmak doğru değil belki, bazı ürünler zaman istiyor ancak, saç dökülmesi olayı takdir edersiniz ki kelliğe yol açan  bir durum! Bence bu ürünü alıp saçınıza zarar vermeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder