29 Aralık 2013 Pazar

MAC Studıo Careblend Pressed Powder Medium Dark





Merhaba herkese:) Yılbaşına az bir zaman kala bende geçen yılın en sevdiğim ürünlerinden biri  olan pudramı tanıtmaya karar verdim. Mac Studuıo Carelend sıkıştırılmış pudra. İçinde aynası, güzel bir uygulama  süngeri (ki ben onu kaybettim! ) var. Sıkıştırılmış olduğu için çok rahat, çantada taşımak dert değil ^_^.   Ben bu ürünü geniş bir pudra fırçası kullanarak uyguluyorum.


Gördüğünüz üzere bitiyor,makyaj malzemelerim arsında sık rastlanan bir durum değil bu! Severek kullandım ve eğer fondöten olayı olmasa tekrar alacağım pudra bu olurdu. Cildimde kesinlikle bir kuruma yapmadı. Mac'teki renk yelpazesi o kadar iyi ki, pudrayı sadece alnıma uyguluyorum ve sorun olmuyor :). Diyeceksiniz ki :"Sadece alnın mı, eşit görünmez bir kere!.. "  ama okadar doğal duruyor ve cildimle okadar bütün oluyor ki, yüzümün diğer taraflarında pudra olmadığı anlaşılmıyor bile!  Kalıcılığı da güzel bence, en azından üç dört saat idare ediyor. Benim için rengiyle, doğallığıyla amacına hizmet eden bir ürün oldu. 



Siz bu pudrayı denediniz mi peki, deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Bu güzel pudrayı buradan  satın alabilirsiniz. MACin online mağazasının olması hepimiz için bir kurtarıcı :) oldu. Yeni bir yazıda görüşmek üzere. Güzel seneler hepinize ^^.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder