27 Ekim 2013 Pazar

3. Adım Clınıque Dramatically Different Moisturzing Jel






Merhaba, son adıma geçerken bu ürünün şuan elimde bulunmadığını belirtmeliyim. 2010 senesinde kullandım ve bir daha almadım. Başından belirtmeliyim ki memnun kalmadım. Bunu kullandığım dönem yüzüm gerçekten fena kuruyordu, arada pullanma da yapıyordu. Memnun kalanlar olabilir ama benim için yeterli olmadı. Ki bu krem bu markanın en çok satan ürünü! Şuan yenilendi belki daha iyidir. Bana kalırsa, mükemmel bir makyaj bazı olabilir. Cildiniz kremi hemen çekiyor, oldukça hafif bir yapısı var.Kokusunun olmadığını hatırlıyorum ki bu marka parfüm kullanmıyor.
Şişesini oldukça beğenmiştim. Kullanışlı bir ambalajı var ve pompalı olduğu içinde hijyenik. Bu şık görüntünün yanında nemlendirmesi yetersiz olduğu için sınıfta kaldı. Benim kullandığım dönem 2019-20  arasıydı. Bence bu ürün 15 yaşındaki ergenler için daha iyi olabilir. Ciltleri oldukça kuvvetli ve ekstra herhangi bir şeye ihtiyaçları yok. Hafif yapısıyla o yaş gurubu için ideal olduğunu düşünüyorum. Gerçi 25'e kadar ekstra bir takviyeye ihtiyacımız olduğunu sanmıyorum ama, yaşadığım şehirde hava kuru ve kışlar inanılmaz soğuk olduğu için yetersiz bir ürün oldu.
 Sevgiler ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder