20 Ocak 2014 Pazartesi

Clinique Blushing Blush Allık Precious Posy





Merhaba, yine uzunca bir ara oldu ): Ama bloğumu unuttuğumdan değil de yoğunluktan kaynaklanan bir süreç oldu bu her neyse. Bugün sizlere çok severek kullandığım bir allığı tanıtacağım. Clinique Blushing 110 Precious Posy.





Favori allıklarımdan biri. Her ten  rengine rahatlıkla gidecek sıcak alt tonlu güzel bir pembe. Yoğun pigmentli ve cildimde uzun süre kalıyor. Rengi fotoğraftaki gibi. Bu fotoğraflar flaşsız ve gün ışığında çekildi. Renkler ışığa göre değiştiği için bulunduğunuz ortamda farklı görünebilir,  ama bir rengin en doğal hali gün ışında olduğu içi beni çekimlerim de  gün ışığında hayat bulmaya devam edecek. Çok uzattım ama renkler benim için önemli ve objektif olmam gerektiği için açıklamak istedim.




Bu fotoğrafta renk belli etsin diye biraz fazla uyguladım. Ama doğru miktarı uygularsanız oldukça taze, genç bir görüntü elde edebilirsiniz.  




Ayrıca bu allığın en sevdiğim taraflarından  biride fırçası. Çok güzel yapmışlar, yumuşak ve allığı içine hapsetmiyor. Bütün allıklarımla kullanıyorum. Ayrıca içindeki  aynayı da hatırlatmak gerek. Peki sizler  bu ürünü  denediniz mi,memnun musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder