4 Ocak 2014 Cumartesi

Rimmel Kate 107













Ve yılın ilk yazısıyla herkese merhaba:). Yılın ilk yazısını çok severek kullandığım, 2013 favorileri arasına katmayı unuttuğum Kate 107' ye ayırdım.  İlk olarak şirin ambalajı, samimi yazısıyla Dikkatimizi çekiyor. Yakınlaşıp renklerine bakınca orjinal renklerle karşılaşıyorsunuz.  Sanki  Mac renkleriyle yarışmak istenmiş gibi. Ben bu Kate serisinden 107 nolu ruju aldım. Rengi çok güzel ve benim için bir klasik oldu. Bazen  bir eyeliner, hafif bir allık ve ruj üçlemesiyle  kullanıyorum, bazense sadece ruju sürüp çıkıyorum. Dudaklarımda bu ruj varken başka bir şeye ihtiyaç duymuyorum açıkçası. 



Kırmızı ağırlıklı morumsu pembe.Tonunu çok güzel ayarlamışlar. Mat bitişli bir ruj. Kurutmuyor, hafif bir nemde veriyor. Çok acelem yoksa bu tarz rujların altına mutlaka nemlendirici uyguluyorum. Ancak kalıcılık bakımından sorarsanız  fazla umutlanmayın derim, max bir saat gidecek bir ruj. Mat ruj uzun kalır gibi bir olayı yok. Renkler Mac'le yarışır gibi dedim ama tabiiki  kalıcılık olarak Mac'le  kıyaslanamaz. Ben çok  severek ve her türlü kıyafetimle kombinleyerek kullanabiliyorum. Bence kırmızı gibi kült bir renk. Bu arada fotograflar gün ışığında çekildi. Işığın geliş açısına göre farklı yönlerden çekim yaptım ki rengi rahat görün. Benim için fotograf çekimleri kışın biraz sıkıntılı çünkü bu tarz ürünler güzel  güneşli günlerde kaliteli çıkıyor. Bende çekim yapmak için güneşi bekliyorum ki renkler en doğal haliyle görülsün:)






Umarım işinize yaramıştır, iyi tatiller herkese :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder