10 Ekim 2013 Perşembe

Essence Far NO:60






Merhabalar :) Bu güzel yeşili sizlerle  paylaşmak için özel bir çekim yaptım. Gün ışığında birçok deneme yaptım. Fotoğrafların hepsi flaşsız.
Yaz bitmiş olabilir ama, renkleri kullanmak bizim elimizde :-)  Bence yeşili her renkle karıştırabilirsiniz. Kahve ya da sarı, turuncu tonları mesela. Tabi kendi tonları da güzel ama, ben farklı renkleri bir arada kullanmayı seviyorum.  Bu rengin özellikle kahverengi gözlerle mükemmel durduğunu da belirttikten sonra, sonunda ürünün artı ve eksilerine geçiyorum 






Bu güzel rengin ambalajını çok beğenmesem de, pratik. Pigment yoğunluğu  çok düşük. Renk meydana çıksın diye bin kat sürmek gerekiyor. Aşağıdaki fotoğrafta kaç kat uygulama yaptım hatırlamıyorum bile ama, ciddi şekilde ürünün azaldığını söyleyebilirim!  Sanırım bugüne kadar kullandığım farların içinde en çabuk  bitecek olan bu. Kalıcılık olarak ta kötü. Tozuttuğunu da belirtmeliyim. İki renk aldım ama, kesinlikle tekrar alacaklarım arasında değil.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder