4 Ekim 2013 Cuma

Loreal Studio Line Fix&Shine Son Rötuş Spreyi




 Merhaba :) Bugünlerde saç spreylerini araştırmaktayım ve malesef bu konuda fazla bir şey elde edemedim. Bende bari bende olanı sizlerle paylaşayım da , birgün size de gerekirse bilginiz olsun dedim. Bolca da fotograf çektim ki net görülsün.





Bu spreyi yıllar yıllar önce almıştım. Bir etkisi oldu mu? Hayır. Saçları çok düz olan ve şekil vermekte zorlanan insanlar size sesleniyorum, bu ürün bize göre değil. Saçınıza bunu sıkıp zarar vermeyin. Sonuçta kimyasal!




Üzerinde ultra güçlü sabitleme ve net sonuç yazıyor. Saçlarına şekil vermekte sıkıntı yaşamayanlar için ideal olabilir.  Kokusu rahatsız edici değil. Saçlarınızda mat bir etki bırakmaması ve fazla sert yapmaması da bir artısı. Ürünün kullanımı rahat, şık bir ambalaja sahip zaten. Normalde bu ürünlerin 1 ila 5 arası dereceleri  var. Bu rakamlar ürünün orta veya yüksek düzeyde  tutucu olduklarını belirtiyor. Bu ürünü alırken üzerinde bu ibare yoktu. Zaten son rötuş diyor,adı üstünde. Şuanda kara kalem çalışmalarımı sabitlemek için kullanıyorum. Bu da işe yaramayan saç spreylerinin bir artısı. Tabi resimle ilgiliyseniz :) Her neyse, ben bu ürünü  tekrar almayacağım. Ama kolay şekillenen saçlara tavsiye edilir efenim ;)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder