22 Ekim 2013 Salı

1. Adım Clınıque Yüz Temizleme Jeli Yorumları





Merhaba :). Clınıque yüz temizleme sabunu birçoğunuzun bildiği, oldukça popüler bir ürün. Ben de bu sabunun sıvı versiyonuyla 2010 senesinde aldığım  Clınıque 3 adımlı cilt bakım seti sayesinde  tanıştım. Yurtta kaldığım süre boyunca cilt bakımımı aksatmadım ve bu ürün ( 200 ml ) o düzene rağmen, ortalama 9-10 ay  benim için yeterli oldu. 






Genelde bir mercimek tanesi kadar ürün tüm yüzüme yetiyor. Genelde diyorum çünkü fondöten ve türevlerini özel günler dışında kullanmıyorum. Özel günlerde de bir miktar arttırarak kullanmam yeterli. Aslında fondöten olayı için meşhur Bioderma  solüsyonu denemek istiyorum ama, makyajım gözlerden ibaret olduğu için ve bazı bloggerlarda göz için yeterli olmadığını belirttiği için henüz cesaret edemedim. Ürüne dönersek ciltte yumuşak bir etki bırakıyor ve oldukça iyi temizliyor. Geçtiğimiz haziranda tekrar bu ürünü aldım ve şuan cildimi gerip, kısmende pullanma yaptığını belirtmeliyim. Daha önce böyle bir sorun yaşamadığım içintekrar aldım. Belki  cildimle alakalı bir durumdur, belki de  içindeki sülfat bu duruma yola açıyordur.  Açıkçası pullanma sorunu olmasa içindekilere bakmak aklıma gelmeyecekti. Bundan sonraki alışverişlere dikkat :) Her neyse, ürün pratik ve bence şık bir ambalaja sahip. Pompalı ve bu tatil gibi durumlarda sıkıntı gibi görünse de kapağı çevirince akma tehlikesi ortadan kalkıyor. Temizliğini başarılı ama daha iyisini bulabilirim diye düşünüyorum ;)  İyi akşamlar ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder