1 Ekim 2013 Salı

Max Factor Likit Efekt Göz Kalemi Black Fire




Favori göz temizleyicimi yazınca , favori göz kalemimi de yazmanın zamanıdır dedim. Sizlere şuana kadar kullandığım en iyi göz kalemini tanıtmak istiyorum. Max factor Black Fire. Kalemin görüntüsüde iyi aslında fakat ben ürünü gördüğünüz gibi oldukça kullandım ve fotoğraflar böyle oldu. Kalemin iki ucunda da kapak var elbette ve fotograf  gün ışığında çekildi.Göz kaleminde hepimizin dikkat ettiği yumuşak sürüm, yoğun siyahlık bu kalemde mevcut. Ucundaki süngerle kalemi dağıtıp dumanlı bir görünüm elde edebilirsiniz. Kalıcılık olarak yorum yapamıyorum çünkü hangi markayı denersem deneyeyim sonuç değişmiyor, kendinden dumanlı gözler! Kalemlerin gözümden akma gibi bir özelliği var ve hatta bu yüzden göz makyajı bazı aldım. Bazla sorun çözüldü tabi. Ama kalıcılık yorumum olmasa da yumuşacık rahat sürümü ve likit etkisindeki siyahlığıyla hepinize önereceğim bir kalem. Bazen merakıma yenilip başka ürünler alsam da yine ona dönüyorum. Umarım sizde memnun kalırsınız. Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder